marți, 6 iulie 2010

Site in constructie

Pentru inceput, bine v-am gasit !

Pe parcurs va vom impartasi mai multe informatii despre noi, cu ce ne ocupam, de cand am luat fiinta, ce am facut pana acum si ce ne dorim sa realizam de acum incolo, dar pentru asta avem nevoie de sprijinul si ajutorul Dvs.

Un comentariu:

  1. Buna ziua,

    In legatura cu aplicarea butoanelor pentru pagini (home, contact etc.) voiam sa va spun ca va ajut cu cea mai mare placere.
    Imi dati un mail si vedem ce modalitate de aplicare alegem. Adresa mea o gasiti la sectiunea "Contact" de pe blogul meu. Nu o pot afisa aici pentru ca se considera spam si risc sa-mi fie inchis blogul.

    Cu stima,
    Terra Ioana.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita si tuturor celor care au scris comentarii. Va voi raspunde cat mai rapid posibil.